18 de novembre 2008

CARTA A LA FUNDACIÓ TOT RAVAL

Una altre veïna indignada pel festival

------------------------------------------

No dubto que les vostres intencions són bones ni que algunes de les activitats que promoveu siguin profitoses per a algú però jo, com a veïna del Raval, estic molt indignada amb vosaltres pels festivals que munteu. Quan veig el programa del Festival de Cultura del Raval ja tremolo i és que tenir com a escenari del vostre festival la Rambla del Raval significa un altre cap de setmana sense descansar.

En aquest barri ja tenim molt soroll, massa, i no necessitem més activitats sorolloses. No es si sabeu que el soroll no és cultura sinó tortura i això és el que ha estat el Festival Hip Hop, una tortura per a les oïdes i un perill per a les parets del pis ja que hi va haver moments en què vibraven. Per l'assistència que hi havia s'havia pogut fer en un local tancat i insonoritzat i així no molesteu a ningú.

A la Rambla del Raval tenim botellones contínuos, de divendres a diumenge a l'hivern i durant tota la setmana la resta de l'any, actes festius diversos, tots amb el beneplàcit de l'ajuntament que s'ha convertit en el nostre principal enemic doncs any que passa, any que el nostre dret al descans es veu minvat per la seva poca sensibilitat.

Si l’ any que ve, quan organitzeu de nou aquest festival, encara no he aconseguit canviar de barri us convido a passar el cap de setmana a casa meva i veureu com canvia vostre punt de vista.

Vosaltres sou molts i influents, teniu del vostre costat la premsa i l'Ajuntament i l'opinió de veïns com jo, que no tinc el perfil del que vosaltres enteneu per veí tipus del raval (treballo, matino, tinc estudis i m'agrada, més bé m'agradaria, poder descansar a casa meva) us importa poc. No sóc susceptible de ser ajudada per vosaltres i això m'exclou de la vostra consideració


Atentament,

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Avui he vist una notícia que m'ha fet pensar en vosaltres. Sempre queda una mica demagog, això de fer empassar la pròpia medecina, però en alguns casos, ja s'ho mereixerien:

CONDENADOS A ESCUCHAR LA MÚSICA QUE MÁS ODIAN
Un juez de EEUU muy cachondo, ha encontrado la solución para castigar a los vecinos ruidosos. Los que son denunciados por escuchar música a un volumen excesivo o por molestar ensayando con sus grupos, son condenados a escuchar durante 1 hora una selección de la música que más odian.

El juez afirma que ha comprobado que este castigo es mucho más disuasorio que las multas, y que desde que lo aplica ha disminuído el número de denuncias.

27 de novembre, 2008 00:07  
Anonymous Anònim said...

A veure quan es decideixen els jutges d'aquí a aplicar aquest tipus de mesures. Crec que serien força eficaces !!

28 de novembre, 2008 18:45  
Blogger Gulimina said...

Senyores i senyors amb tots els respectes, considero que el festival Raval's és un cop l'any i que totes les activitats acaben com a molt tard a les 22h ( hora que considero suficientment prudent )
Formem tots part del barri i conciliar totes les postures sempre és difícil però dialogant s'aconsegueixen moltes coses.
Espero que la meva opinió no ofengui a ningú i sigui ben entesa.
Gràcies.

14 de desembre, 2008 20:32  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home