25 de maig 2009

CARTA A L'ACALDE D'UNA VEÏNA EMPRENYADA

Benvolgut Sr. Hereu,

 

Com a continuació d'altres cartes anteriors i encara que sé que no serveix de res (només estic exercint el meu dret al”pataleo”) li escric una altra vegada per protestar per l'excés de soroll en Rambla del Raval i voltants.


Aviat han començat els actes festius aquest any, em refereixo al dissabte 23 de maig, al multitudinari sopar i posterior concert amb motiu de la trobada de bastoners. No em queixo dels actes de la tarda ni molt menys, no, però sí considero prescindible, fora de lloc i falta de respecte als veïns el concert de la nit (va començar després de les 23 h) doncs ja tenim prou amb les molèsties i sorolls que ens suposen els botellones quotidians i els concerts d'espontanis que "animen" les nostres nits ravaleras.

 

Jo no perdria el temps en escriure-li si tinguéssim una nit o dos de soroll a l'any i la resta poguéssim descansar tranquil·lament, com en un barri normal, però és que el nivell d'incivisme se supera dia a dia.

 

Bé, vull deixar constància de nou de la meva decepció i enuig per la poca consideració de l'ajuntament amb els veïns del Raval. Ja sap vostè que aquí no ens falta de res, a més de soroll tenim prostitució, delinqüència, tràfic de drogues etc. totes les “lindezas” que Ud pugui imaginarse poden trobar-les en aquest barri.

 

Salutacions,